Nov 4, 2017

Best Secret - Private Invitation (english and french versions)

What if I told you I have a secret? A secret about fashion, or rather a secret about where to buy the best pieces, the latest trends and everything in a very easy and exclusive way.  Do you want to know what my "Best Secret" is?

Well my secret is the website BestSecret, a website that I discovered recently and that I have adored. First, I must say that it is getting harder and harder to find fashion websites with a good price-quality ratio and websites that really offers diversity. Maybe that's why I like the BestSecret website so much. But let me explain the concept to you.

This site is like an exclusive shopping club intended only for members of the community. But you can only access this community through an invitation, which makes the site so much more interesting and it gives you this sensation of privilege.
________

Français
Et si je vous dit que j'ai un secret? Un secret sur la mode, ou plutôt un secret sur un endroit où l'on trouver les meilleures pièces, les dernières tendances et tout ça à un prix génial et d'une manière bien exclusive. Vous voulez savoir quel est mon "Best Secret"?

Bon bah, mon secret est précisément le site BestSecret, un site que j'ai découvert récemment et que j'adore. Tout d'abord, il faut dire que dernièrement c'est très dur à trouver un site de mode qui soit de confiance et avec un bon rapport qualité-prix. Et c'est peut-être pour ça que j'aime bien ce site. 

Ce site est comme un club shopping privé et vous ne pouvez y accéder que sur invitation. Cette une plateforme shopping privée et privilégiée. 

Through this site you can access not only the best luxury brands in the fashion world, but also the most renowned street style brands. Every day there are new pieces that are put up for sale and there is huge choice for both man and woman. And the best of all? The prices of course! The prices are very advantageous, you can get up to 80% off the normal retail price.

The delivery of your order is also very fast, which is in my opinion another favorable point to this site, so you don’t have to wait three weeks for your items.

But if this community is closed what do you do to be part of it? It's simple, I invite you. Through this link (here) you can enroll on the site to access it and start enjoying all the advantages that I just told you about. And as an extra gift for you, if you sign up to BestSecret through my link you will receive a 15€ Voucher when spending a minimum of 80€.


For the look that I show you today, I am wearing two pieces that I bought from BestSecret, the sneakers and the leather skirt. The sneakers have a faux fur detail, which is a major trend this season, and best of all I got them on the site for 30€.

I’m in! And you what’s your fashion secret?
________

Français
Sur le site BestSecret vous pouvez accéder non seulement aux meilleures marques de luxe du monde de la mode, mais aussi aux meilleures marques de street style. Des nouveaux articles sont mis en vente tous les jours et le choix est énorme. La cerise sur le gâteau? Les prix bien sûr! Ils sont très avantageux et on peut trouver facilement des très bonnes affaires (jusqu'à moins 80% sur les prix de vente de magasin). 
La livraison de votre commande est faite assez rapidement et à mon avis ça c'est un point très favorable. Attendre un colis pendant des semaines peut être désespérant, il faut le dire. 

Mais comment pouvez-vous devenir membre de ce site? C'est simple, je vous invite. En cliquant sur ce lien ici vous pouvez accéder au site et créer votre propre compte. C'est vraiment simple et vous pourrez commencer à bénéficier tout de suite de toutes ces avantages dont je vous ai parlé. En plus, si vous effectuez des achats supérieurs à 80€ je vous offre un voucher d'une valeur de 15€! 

Pour le look que je vous montre aujourd'hui, je porte deux pièces que j'ai choisi sur le site BestSecret, les baskets et la jupe en cuir. Les baskets ont un détail en faux fur et sont une des grandes tendances de cet saison et je les ai eu sur le site à mon de 30€! =) 

Je suis sur Best Secret! Et vous quel est votre secret de mode? 










Post in collaboration with Best Secret

15 comments:

  1. I liked your look, I did not know your blog, I will continue visiting you, I like your style.

    ReplyDelete
  2. Não conhecia o site, mas vou passar por lá ! :) As fotos estão mesmo giras e o look é super fofo !
    Já sigo o blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado querida! =)

      Muito bem-vinda aqui ao blog! =)

      beijinho

      Delete
  3. Looks very interesting. Thanks a lot for sharing and have a nice day)

    ReplyDelete
  4. Looks very interesting. Thanks a lot for sharing and have a nice day)

    ReplyDelete
  5. Liking that "Duh" top! Your fuzzy shoes are also super cool! You have a great sense of style!

    Paulo Paradox | www.pauloparadox.com

    ReplyDelete
  6. As usual interesting post! Thanks a lot for sharing)

    ReplyDelete

Your thoughts