Oct 27, 2017

My Top 3 - Megalast Liquid Catsuit (english and french versions)

So you want to know what are my three favorites lipsticks from this beautiful collection that I told you about on Sunday?  So let's get to know my top 3.

When I tried these seven lipsticks, I was soon surrendered to three of them. They are all beautiful but I can identify myself more in this three. The formulas of these lipsticks are all the same and I have already told you about this in the other post so I will not go back to that subject. Now let's see what my choices are!

________

Français
Alors vous voulez connaître mes trois rouges à lèvres de la collection Megalast Liquid Catsuit dont je vous ai parlé dimanche passé? Yes, je vous montre mes trois chouchous! 

Quand je les ai essayé, je suis tombée amoureuse de ces trois teintes. Tous les sept sont beaux à vrai dire mais ces trois sont sans aucun doute mais préférés et ceux avec lesquelles je m'identifie le plus. Je ne vais pas vous parler de formules car je l'ai déjà fait sur l'autre post et ça n'a pas changé donc je ne vais pas me répéter. Si vous n'avez pas encore lu il suffit de retourner deux articles en arrière et vous allez retrouver mon article avec toutes les explications. 
Passons maintenant au top 3! 

MY N°3 - NUDIST PEACHY


This is, as the name implies, a nude in peach tones and I love it for being very discreet and for getting so light on the lips. It's a very harmonious tone and it goes very well with lots of make-up, whether if you want a simple makeup as I am wearing or something more elaborate (I see this lipstick perfectly with a smoky brown eye).

________

Français
Comme le nom l'indique, celui-ci est un nude un peu dans tons pêche et je l'aime parce qu'il est vraiment discret et il est très léger sur les lèvres. Il a un ton super harmonieux et il va bien avec plusieurs maquillages, que se soit un maquillage tout simple comme j'ai sur la photo ou alors un maquillage plus élaboré (je vois bien avec un smoky eye en brun). 

MY N°2 - REBEL ROSE

Now this is the perfect one for fall because it goes extremely well with colors like bordeaux, pale pink and old rose and because it is very feminine. Once again, you can wear it with a simple makeup  or you can opt for a beautiful smoky black eye.

________

Français
Celui-ci est parfait pour la saison car il va à merveille avec les couleurs comme le rose pâle, le vieux rose, le gris entre autres et surtout parce qu'il est très féminin. Encore une fois, cet un rouge à lèvres qui peut être utilisé avec un maquillage tout discret ou alors avec un joli smoky eye noir. 

MY N°1 - MISSY AND FIERCE

Isn't this red wonderful? It looks perfect on the lips and I'm completely obsessed with this tone! It's a real crush !!! With this lipstick you do not need absolutely anything else, the lipstick does the look without needing any more make-up!

So what do you think about my choices? 

________

Français
Il n'est pas magnifique celui-ci? Il est parfait sur les lèvres et je suis carrément obsédée par cette teinte. Avec ce rouge à lèvres vous n'aurez besoin de rien d'autre car il fait le look tout seul. 

Alors vous en dites quoi de mes choix? Ils vous plaisent? 

8 comments:

  1. És tão linda!! Adorei os tons dos batons e a forma como fizeste a montagem das fotos! Mil beijinhos ✨

    www.lifewithju.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado Joana:)
      Ainda bem que gostas-te.

      Beijinhos para ti também:)

      Delete
  2. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    ReplyDelete
  3. Looks so interesting! Thanks a lot for the post)

    ReplyDelete

Your thoughts