Jul 30, 2017

My Look - Cool Navy with Zaful (English and french)

When summer comes, it's almost impossible to avoid all the navy motifs and patterns. They literally  grow like mushrooms on the stores.
As soon as the new summer collections made their appearance on the stores, we start to see all those navy patterns and all those maritime allusions and the white and blue stripes are the most commom. There's nothing new about it and to be honest I don't even like it that much because I think they are kind of boring. But I Zaful sent me this t-shirt and I love it because of the ruffles vichy sleeves. They give to the t-shirt a trend and actual update.

And because it's summer and I love a fresh look, so I used my shorts and a cool paire of sneakers!

Hope you like it!

______________________________________

Français
Quand l'été arrive, il est impossible de s'échapper aux motifs marins. Ils poussent comme des champignons dans les magasins.

Dès que les collections d'été commencent à débarquer dans les grands magasins, on commence à repérer les imprimés à la marinière en bleu, blanc et rouge. Le plus évident est, sans aucun ombre de doute, les rayures blanches et bleues. On les voit partout et je trouve qu'il n'y a rien d'absolument innovateur ou de créatif. Cependant, quand j'ai reçu ce t-shirt de la part de Zaful, je l'ai tout de suite aimé à cause de ces manches courtes volantées en vichy. Je trouve que ce petit détail des manches fait que le t-shirt soit bien plus intéressant et actuel.

Pour le reste du look, comme je vous ai déjà dit, pour les journées de chaleur j'aime bien les looks simples en shorts, t-shirt et baskets.

J'espère qu'il vous plaise!








 
T-shirt - Zaful
Shorts - Zaful
Bag - Manor (old)
Sneakers - Oxnox (old)
Sunglasses - Ray Ban  

P.S. If you notice a little bit of my cellulite, it's absolutely normal (liars) =). Photoshop is not allowed in this blog. #realwomen

P.S. Si vous voyez un peu de cellulite, c'est normal (menuteuses) =). Photoshop n'est pas autorisé dans mon blog! =)

6 comments:

  1. You look beautiful dear! Love your shorts!

    Marianna

    ReplyDelete
  2. Juste magnífique! Le haut est trop joli! :)

    Bisous

    Mélanie

    ReplyDelete
  3. Wow, this outfit looks stunning on you!
    Have an awesome day,
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    ReplyDelete

Your thoughts