Nov 13, 2017

Time for Cosy Wear (english and french versions)

The cold weather has arrived in Switzerland. I mean, it's been quite a while that it has arrived but now  we can definitely feel it. Therefore warm clothes are much needeed these days. And it was thinking  in the cold days that I wanted this cardigan from Zaful which has some beautiful details and gives me this cosiness feeling.


You know me, everything has to have a detail, a different touch, and this cardigan is all about that. Besides that little bee embroidered on the chest, I like this coat especially because of that interlaced gold that gives a much more sophisticated look to the cardigan.
I wanted a very simple look to go for a walk with my family and so I went for these boots that besides comfortable are very warm. To look a little more sophisticated nothing better than playing with the accessories and in this case I opted for gold accessories like this beautiful belt, the watch and some beautiful earrings.

A simple look, with a little touch of sophistication but above all comfortable and cozy.

I hope you like it.

________

Français 
Le froid est arrivé en Suisse. Bon, à vrai dire, ça fait un moment qu'il est arrivé mais on le sent de plus en plus. C'est en pensant à ces jours froids qui se font sentir, que j'ai voulu ce cardigan en maille de Zaful qui a des très beaux détails et qui me donne cette sensation de chaleur. 

Vous me connaissez, pour moi les détails sont le plus important et il me faut toujours une petite touche de différence et ce cardigan en est l'exemple. Á part la petite abeille qui est brodée, j'adore le détail de l'entrelacé doré car je trouve que ça apporte une touche d'élégance à la pièce. 
Je voulais un look simple parce qu'on allait faire une petite balade en ville, donc j'ai choisi des bottes confortables et en plus qui maintiennent mes pieds chauds. Pour avoir quand même une approche sophistiquée, j'ai décidé d'en ajouter des accessoires dorés, comme la ceinture, la montre et les boucles d'oreilles. 

Un look simple avec une petite touche d'élégance mais avant tout ça, un look confortable et cosy. 

J'espère que vous apprécierez. 







Cardigan - Zaful 

23 comments:

  1. Estás tão linda! O cardigan é bem fofinho. :)
    Beijinhos, www.thefancycats.pt

    ReplyDelete
  2. Ai que linda!!

    https://quase-italiana.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. You look Great! I like your boots! ♥️♥️♥️

    ReplyDelete
  4. I'm in love with your outfit. You look fabulous. Wonderful post, dear! ♥

    ReplyDelete
  5. Thanks for the interesting post dear) Have a nice evening!

    ReplyDelete
  6. que guapa estas, tus botas me han gustado mucho

    ReplyDelete
  7. Thanks for the interesting information, dear! Have a nice day)

    ReplyDelete
  8. loveing your style girl you looks pretty darling..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    ReplyDelete
  9. Sempre tão linda!
    beijinhos
    https://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Adoro o look, é mesmo giro e perfeito para o tempo frio!

    Beijinhos
    https://aestilografa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  11. Coucou,
    est-ce que ton cardigan est quand même de qualité? Je me questionne à cause de la provenance de Zaful.... Jamais osé testé!

    Bisous et bonne soirée

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut Charlotte,

      Personnellement, je suis assez contente avec Zaful. J'ai plusieurs choses de ce site et je n'ai jamais eu de problèmes par rapport à la qualité. Le seul conseil que je te donne c'est de faire attention à la taille que tu commande. Regarde toujours le tableau de référence pour les tailles!

      bisous et bonne soirée.

      Delete
  12. Beautiful outfit, in particular I like this bag ;-)

    ReplyDelete

Your thoughts