Sep 28, 2017

Vichy Shoes - Comfy and Stylish (english and french versions)

I said in the previous post, that a woman who has children should look for comfortable and practical shoes, that allow her to run after a child without accidents along the way. But I also said that we should look for beautiful and stylish shoes. And this pair that I used in this look is another example of that. Comfy and beautiful. 


These cute vichy shoes were love at first sight. As soon as I took them out of the box, I fell in love. They are even more beautiful than they looked on Rosegal's website. And they are a good example of beautiful shoes but very comfortable and super indicated for busy mothers who do not want to lose their style because they have a good deal of style and most of all they have personality. In addition to that, the vichy pattern is still a big trend. It's that kind of shoes that would cheer any combination of white t-shirt / jeans!

I will use them a lot!!! 

________

Français
Je disais dans le post précédent qu'une femme qui avait des enfants devrait chercher des chaussures confortables et pratiques qui lui permettent de courir après un enfant sans accident. Mais je disais aussi que les femmes devraient chercher des chaussures belles et stylées. Et je trouve que cette paire que j'ai utilisée dans ce look en est un vrai exemple.

Ces petites chaussures en vichy toutes mignonnes sont de l'amour. Dès que je les ai sorties de la boîte,  que je suis tombée amoureuse. Elles sont encore plus belles qu'elles ne le semblaient sur le site Web de Rosegal. Et elles sont un bon exemple de chaussures belles mais très confortables et super indiquées pour les mères occupées mais qui ne veulent pas perdre le style. Ces chaussures ont beaucoup de style et surtout elles ont de la personnalité. En plus de cela, le motif Vichy reste une tendance. C'est ce genre de chaussures qui animent sans effort toute une combinaison de t-shirt blanc/jeans!

J'utiliserai beaucoup !!!
Top - Rosegal 
Veste - H&M Old
Belt - Old
Jeans - Yes or No at Manor F/W 16
Shoes - Rosegal 
Bag - Guess 
Earrings - Rosegal 
Necklace - My Josephina Genève

No comments:

Post a Comment

Your thoughts